Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Chaos Guns
Sbalit
X
-
Já bych se chtěl zeptat, kdo je teď vlastně vlastník hry. Protože:
-první programátor byl MarK, který odešel
-pak Tsak udělal prototyp v PC GameMakeru
-pak v tom někdo (nevím kdo) pokračoval a dál tu PC Gamemakerovou hru rozvíjel, ale po pár měsících toho nechal
-pak Tsak udělal další prototyp, v Backbone na Amize
-pak přišel další programátor (taky nevím kdo), který udělal ASM kód na základě toho Backbone prototypu
-pak se tým Chaos Guns rozpustil, protože ten programátor o sobě nedal nekolik měsíců vědět
-pak Tsak udělal prototyp ve Scorpionu
No a ve kterí fázi jsi se do toho dostal ty, ObiWane?
- Poděkování 1
Vložit komentář:
-
Priatelia obcas spravim progres s CG. Dlhsiu dobu prerabam povodny kod hry. Hlavne islo o zredukovanie pouzitia chipmem, pouzitie najnovsieho prehravaca s podporou SFX, obsluha objektov, uprava editoru a pod.
Teraz sem davam hratelne demo, ak by si niekto nasiel cas na otestovanie tak by som bol vdacny. A poskytol aj info na com to skusal. Mne to doma vo WinUAE / A600 / A1200 ide viacmenej bez problemov.
Ale chcem aby sa to otestovalo na roznych konfiguraciach.
K spusteniu treba 1mb volnej chipmem a 2mb volnej fastmem IIRC
Ovladanie je klasicky s Joy a Fire 1 = strelba / Fire 2=interakcia s tlacidla/teleport apod / Fire 3 = next weapon
zbrane 1 az 7 kde 1 je bez / 2 je mec (nefunkcne testovanie) / 3 az 7 dalsie zbrane.
Ovladanie je aj s KB. Sipky + LShift ako fire / Space = interakcia / LShift+ESC = Exit.
Prebijanie je tiez s fire, ale pozor to ze veznes zasobnik neznamena ze mas nabite ! A nestaci fire len drzat ale aj uvolnit.
Ovladanie pohybu mi funguje v A600 dobre ale v A1200 je to trochu mimo. Bud robim chybu v obsluhe prerusenia alebo klavesnica A1200 nepodporuje sucasne stlacenie niektorych klaves. Ina matrica ako A600.
Demo nema koncovku, je to klasicky exe.
Odporucam cpu min 020 28mhz. Demo/grafika bezi v EHB (64farieb) a obraz je dvojvrstvovy. Na nizsej rychlosti to jednoducho spomaluje pri viacerych zombie. Mne na A1200 ACA1230 28mhz a A600 Furia ide v pohode.
Enemy maju velmi primitivnu AI takze to je brnkacka. Ale ak ti dojde energia pomoze len Exit.
PS: Hudbu robit viete chlapci !
A dufam ze odkazy funguju dobre.
Download: https://ulozto.sk/file/sp9wpyYOmJU8/chaosguns-8-69#!ZGx4MGR2AzR1A2H3ZmIvAmDlZQxlMGuIFz04rJ1GDy9dZJ ExMt==
Naposledy upravil ObiWanKen; 17.10.2023, 21:03:07.
- Poděkování 17
Vložit komentář:
-
-
O: Chaos Guns
občas kouknu na záznam jak to valíš, a vypadá to dobře, dobrá práceAutorem citovaného textu je davesade Přejít na původní příspěvekMimochodem - neni to teda na Amigu, ale podarilo se mi kodifikovat vsechny zakladni herni mechaniky podobne, jak tomu bylo v puvodni verzi.
Teoreticky si umim predstavit, ze by se to az posleze pretavilo na Amigu
.
Vyprsel mi trial, ale budu kreslit mapy na papir tedka, takze nepotrebuju licenci. A snad to bude mit i online multiplayer pro 4.
- Poděkování 1
Vložit komentář:
-
O: Chaos Guns
Mimochodem - neni to teda na Amigu, ale podarilo se mi kodifikovat vsechny zakladni herni mechaniky podobne, jak tomu bylo v puvodni verzi.
Teoreticky si umim predstavit, ze by se to az posleze pretavilo na Amigu
.
Vyprsel mi trial, ale budu kreslit mapy na papir tedka, takze nepotrebuju licenci. A snad to bude mit i online multiplayer pro 4.
Vložit komentář:
-
O: Chaos Guns
Se Tsakem jsme v ridkem kontaktu a dal jsem mu plnou kontrolu nad tim, kdyby pod hlavickou pixelglass chteli pokracovat - znovuzacit to, co jsme nacali.
Vložit komentář:
-
Vložit komentář:
-
O: Chaos Guns
Aj ja Vám prajem všetkým dobre zdravie, tiež som si prežil svoje a ešte kto vie, čo má čaká. [emoji19]. Dúfam, že AmigaPoint bude.
Vložit komentář:

Vložit komentář: