Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Chaos Guns

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

  • Lisiak
    odpověděl
    ObiWanKen máš kód udělaný od začátku svůj s tím že si si vzal jen grafiku?

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    Kloboouk dolu, kalhoty nahory! Excelentni prace!

    PredsedaMyslim si, ze neco jako "vlastnik hry" neexistuje. Tsak mi onehda psal, ze to nechava uplne na nas, co si s tim udelame, takze at je to klidne Obiwan.

    Vložit komentář:


  • Predseda
    odpověděl
    Já bych se chtěl zeptat, kdo je teď vlastně vlastník hry. Protože:

    -první programátor byl MarK, který odešel
    -pak Tsak udělal prototyp v PC GameMakeru
    -pak v tom někdo (nevím kdo) pokračoval a dál tu PC Gamemakerovou hru rozvíjel, ale po pár měsících toho nechal
    -pak Tsak udělal další prototyp, v Backbone na Amize
    -pak přišel další programátor (taky nevím kdo), který udělal ASM kód na základě toho Backbone prototypu
    -pak se tým Chaos Guns rozpustil, protože ten programátor o sobě nedal nekolik měsíců vědět
    -pak Tsak udělal prototyp ve Scorpionu

    No a ve kterí fázi jsi se do toho dostal ty, ObiWane?

    Vložit komentář:


  • Lisiak
    odpověděl
    Pekné, o tomto môžem len snívať

    Vložit komentář:


  • Doda
    odpověděl
    Ty jo, pekny.

    Vložit komentář:


  • sailor
    odpověděl
    ObiWanKen
    skvělé! Klobouk dolů a palec nahoru. 👍

    Demo nema koncovku, je to klasicky exe.
    Ovšem toto dnes celkem neviné vyjádření by mohlo v devadesátkách způsobit celkem rozruch
    Naposledy upravil sailor; 18.10.2023, 07:58:01.

    Vložit komentář:


  • Falcon_11
    odpověděl
    Obiwanken, si machr 👌👍

    Vložit komentář:


  • ObiWanKen
    odpověděl
    Priatelia obcas spravim progres s CG. Dlhsiu dobu prerabam povodny kod hry. Hlavne islo o zredukovanie pouzitia chipmem, pouzitie najnovsieho prehravaca s podporou SFX, obsluha objektov, uprava editoru a pod.

    Teraz sem davam hratelne demo, ak by si niekto nasiel cas na otestovanie tak by som bol vdacny. A poskytol aj info na com to skusal. Mne to doma vo WinUAE / A600 / A1200 ide viacmenej bez problemov.
    Ale chcem aby sa to otestovalo na roznych konfiguraciach.

    K spusteniu treba 1mb volnej chipmem a 2mb volnej fastmem IIRC

    Ovladanie je klasicky s Joy a Fire 1 = strelba / Fire 2=interakcia s tlacidla/teleport apod / Fire 3 = next weapon

    zbrane 1 az 7 kde 1 je bez / 2 je mec (nefunkcne testovanie) / 3 az 7 dalsie zbrane.

    Ovladanie je aj s KB. Sipky + LShift ako fire / Space = interakcia / LShift+ESC = Exit.
    Prebijanie je tiez s fire, ale pozor to ze veznes zasobnik neznamena ze mas nabite ! A nestaci fire len drzat ale aj uvolnit.

    Ovladanie pohybu mi funguje v A600 dobre ale v A1200 je to trochu mimo. Bud robim chybu v obsluhe prerusenia alebo klavesnica A1200 nepodporuje sucasne stlacenie niektorych klaves. Ina matrica ako A600.

    Demo nema koncovku, je to klasicky exe.

    Odporucam cpu min 020 28mhz. Demo/grafika bezi v EHB (64farieb) a obraz je dvojvrstvovy. Na nizsej rychlosti to jednoducho spomaluje pri viacerych zombie. Mne na A1200 ACA1230 28mhz a A600 Furia ide v pohode.

    Enemy maju velmi primitivnu AI takze to je brnkacka. Ale ak ti dojde energia pomoze len Exit.

    PS: Hudbu robit viete chlapci !

    A dufam ze odkazy funguju dobre.





    Download: https://ulozto.sk/file/sp9wpyYOmJU8/chaosguns-8-69#!ZGx4MGR2AzR1A2H3ZmIvAmDlZQxlMGuIFz04rJ1GDy9dZJ ExMt==



    Naposledy upravil ObiWanKen; 17.10.2023, 21:03:07.

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    Huhu, solidni prace!

    Vložit komentář:


  • Predseda
    odpověděl
    Update

    Scorpion Engine 2021.2 feature preview - YouTube

    Vložit komentář:


  • Lasice
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Autorem citovaného textu je davesade Přejít na původní příspěvek
    Mimochodem - neni to teda na Amigu, ale podarilo se mi kodifikovat vsechny zakladni herni mechaniky podobne, jak tomu bylo v puvodni verzi.


    Teoreticky si umim predstavit, ze by se to az posleze pretavilo na Amigu .

    Vyprsel mi trial, ale budu kreslit mapy na papir tedka, takze nepotrebuju licenci. A snad to bude mit i online multiplayer pro 4.
    občas kouknu na záznam jak to valíš, a vypadá to dobře, dobrá práce

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Mimochodem - neni to teda na Amigu, ale podarilo se mi kodifikovat vsechny zakladni herni mechaniky podobne, jak tomu bylo v puvodni verzi.


    Teoreticky si umim predstavit, ze by se to az posleze pretavilo na Amigu .

    Vyprsel mi trial, ale budu kreslit mapy na papir tedka, takze nepotrebuju licenci. A snad to bude mit i online multiplayer pro 4.

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Se Tsakem jsme v ridkem kontaktu a dal jsem mu plnou kontrolu nad tim, kdyby pod hlavickou pixelglass chteli pokracovat - znovuzacit to, co jsme nacali.

    Vložit komentář:


  • Predseda
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Dave, nevím jestli víš: https://eab.abime.net/showpost.php?p...7&postcount=52

    Vložit komentář:


  • Falcon_11
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Aj ja Vám prajem všetkým dobre zdravie, tiež som si prežil svoje a ešte kto vie, čo má čaká. [emoji19]. Dúfam, že AmigaPoint bude.

    Vložit komentář:

Zpracovávám...
X