Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Chaos Guns
Sbalit
X
-
Je to hrateľné aj pri nižších mHz, ale minimum je 68020@28mHz.
Včera som urobil úpravu aby to bežalo pevne na 25hz, ešte som to neskúšal na PiStorme a ani na real HW ale mohlo by to byť ono.
Poslednú kompiláciu (18.12.2025) môžeš stiahnuť >>TU<< Je to verzia s trainerom (nesmrteľnosť).
---------------------------------------------
Tak som to skúsil na PiStorme a rýchlosť je už OK. Ale aj na ACA 1230/28mhz je to o niečo pomalšie.Naposledy upravil ObiWanKen; 19.12.2025, 12:00:11.
- Poděkování 1
Vložit komentář:
-
Až ted jsem si všimnul, že to demo sem dal ObiWanKen před dvěma lety 🤣🤣 .
Nicméně měl jsem dnes čas tak jsem nahodil CD32 s TF328 a udělal jsem test.
Hratelnost není optimální, ale dá se to hrát.
První polovina videa je CD32 a druhá A1200 s TF1260 (ne že se mi budete smát 🤣🤣 fakt mi to dneska nejde 😬 ) ...
Naposledy upravil Arcicorsa; 18.12.2025, 22:38:49.
- Poděkování 1
Vložit komentář:
-
S tou rýchlosťou je to trochu ošemetná vec. Mne sa to takto chová na PiStorme alebo vo WinUAE pri vyšších rýchlostiach CPU (alebo zapnutom JIT).
Zrejme je už potrebné otestovať rýchlosť CPU a podľa toho "brzdiť" chod programu.
Ak môžem vedieť na akej turbíne si to skúšal (mHz) ?
Vložit komentář:
-
Skromný dotaz, hra mi na A1200 jede jako z praku, ale nepřišel jsem na to jak střílet. Respektive nemám kvér tak tam běhám jako šašek dokud me některý zombík nekousneAutorem citovaného textu je ObiWanKen Přejít na původní příspěvekMám tu nové demo Chaos guns v8.70. NPC ma viacero možnosti správania, niesu len hlupáci. Prešli evolúciou.
Už neviem ako to nazvať, pretože "AI" sa mi zdá prestrelené
Ale je tam aj pár chytrejších a agresivnejších. Upravil som tiež paletu farieb, takže teraz vynikne efekt tieňu, pre toto bol EHB mód stvorený. A preto je aj použitých 64 farieb.
Dovolil som si spraviť aj video pre tých ktorým stačí len pozerať, ale "Áno" som Cheater. Ak to bude niekto hrať tak je rozumnejšie sa niektorým zombie vyhnúť.
A tiež mať zbrane pripravené, nabité. A je dobre vedieť ktorý sa ako správa.
Ale celkovo je to easy prejsť. Dnes sa mi to raz podarilo
https://en.webshare.cz/#/file/RTn6Wu...-8-70-2k23-lha
.
Může mě někdo nakopnout
?
EDIT: Beru zpět, už střílí, stačilo číslem zvolit zbraň
...
Naposledy upravil Arcicorsa; 07.12.2025, 17:38:44.
- Poděkování 2
Vložit komentář:
-
Střípek z Chaos Guns.... Tohle dneska postnul Tsak ohledně hudby k nadcházející hř Grind:
10) Chaos Guns Menus : For the final entry in today's presentation I reserved a spot for a bonus track/honorable mention and a favorite of mine: it is a song from the Chaos Guns project (part of which I also was several years ago). The track was made by Amiga musician Nooly and was initially used it in the game's menus. Later on when I released my standalone 'Chaos Guns Prototype' demo I ended up using it as an in-game track. Very simple and very minimalistic but extremely atmospheric and infinitely repeatable! In the Grind project I used this excellent composition as an example and a possible direction for other in-game tracks.
- Poděkování 1
Vložit komentář:
-
Mám tu nové demo Chaos guns v8.70. NPC ma viacero možnosti správania, niesu len hlupáci. Prešli evolúciou.
Už neviem ako to nazvať, pretože "AI" sa mi zdá prestrelené
Ale je tam aj pár chytrejších a agresivnejších. Upravil som tiež paletu farieb, takže teraz vynikne efekt tieňu, pre toto bol EHB mód stvorený. A preto je aj použitých 64 farieb.
Dovolil som si spraviť aj video pre tých ktorým stačí len pozerať, ale "Áno" som Cheater. Ak to bude niekto hrať tak je rozumnejšie sa niektorým zombie vyhnúť.
A tiež mať zbrane pripravené, nabité. A je dobre vedieť ktorý sa ako správa.
Ale celkovo je to easy prejsť. Dnes sa mi to raz podarilo
https://en.webshare.cz/#/file/RTn6Wu...-8-70-2k23-lha
- Poděkování 15
Vložit komentář:
-
řekla bych že je to takto:Autorem citovaného textu je Lisiak Přejít na původní příspěvekdotaz 1:
V odkaze "Standard Instruction Execution Times"
nerozumiem poznamke:
** The base time of six clock periods is increased to eight
if the effective address mode is register direct or
immediate (effective address time should also be added)
Počet taktov v tabule je teda úplný, alebo sa tam ešte niečo pripočítáva?
- pokud <ea>= register direct, tj. An nebo Dn, místo 6 ticků je to 8, ale effective address time je v tomto případě =0
tj. ADD.L Ax,An ... ADD.L Dx,An .. ADD.L Ax,Dn a ADD.L Dx,Dn bude vždy =8.
- pokud <ea>= register indirect, například (An), je to takto:
ADD.L (Ax),Dn = 8 base + 4 ( délka výpočtu ea (An)) = 12
připočtená hodnota může být 0 až 10, podle té první tabulky - Effective Address Calculation Times
- Poděkování 2
Vložit komentář:
-
Celkovy pocet taktov je teda ked spocitam cislo pred zatvorkou s cislom v zatvorke? Viem, ze mi aj Defor daval odkaz na tabulku a myslim, ze vyzerala inak, ale nejako som jeho odkaz nedohladal a na nete som nasiel len tabulku rovnaku s tou, co si daval odkaz Ty.Autorem citovaného textu je ObiWanKen Přejít na původní příspěvekTak SWAP je isto rychlejsie ako MOVEM. To uz je na tebe ktory sposob si vyberies. Ja si orientacne pozeram cas tu:
https://oldwww.nvg.ntnu.no/amiga/MC6...000timing.HTML
EDIT:
dotaz 1:
V odkaze "Standard Instruction Execution Times"
nerozumiem poznamke:
** The base time of six clock periods is increased to eight
if the effective address mode is register direct or
immediate (effective address time should also be added)
Počet taktov v tabule je teda úplný, alebo sa tam ešte niečo pripočítáva?
dotaz 2:
V odkaze " Bit Manipulation Instruction Execution Times"
Čo je myslené tým rozdelením dynamic a static?
Nejak som toto nedohladal.
Naposledy upravil Lisiak; 29.10.2023, 09:23:57.
Vložit komentář:
-
😂, takúto windowsacku skratku si tam zakomponoval ? 😂, Dik za typ.Autorem citovaného textu je ObiWanKen Přejít na původní příspěvekMá, Ale netreba reštart. Stačí LShift+ESC a si von z hry.
- Poděkování 1
Vložit komentář:
-
Falcon_11 To ti nezamrzne len si dead. Isto ti aj dosla energia. Potom musis zacat znovu nahranim hry. Mec ako zbran nieje funkcna. Teda cast testovania s nepriatelom.
[/QUOTE]
Máš pravdu, došla mi energia, hra skončila a nič sa s ňou nedá, len restart Amigy. Ma to tak byt ?
Vložit komentář:
-
Predseda Aby ste to mali zabavnejsie na Bytefeste dnes som dokoncil a pridal spravanie nepriatelov. Nechcem to nazyvat AI.
Uz nie vsetci len tak bobehuju. Niektorí idu po hracovi hned, iny po zasahu projektilom. Ale je to prejditelne, dal som to aj ja bez cheatov.
https://ulozto.sk/file/IHvWbmt3sBIV/...fkp0HjnmL2AD==Naposledy upravil ObiWanKen; 24.10.2023, 18:32:22.
- Poděkování 5
Vložit komentář:
-
Tak SWAP je isto rychlejsie ako MOVEM. To uz je na tebe ktory sposob si vyberies. Ja si orientacne pozeram cas tu:
https://oldwww.nvg.ntnu.no/amiga/MC6...000timing.HTML
- Poděkování 2
Vložit komentář:
Vložit komentář: